Saturday, January 15, 2011

'Recognition' Chef-Chef Tersohor Tanahair Kpd Bidara Flour

Sungguh terharu bila produk keluaran Bidara Flour mendapat pengiktirafan daripada chef-chef  tersohor tanahair.

Pertama....

Demo Masakan Chef Razak di MAHA 2010 


Chef Razak telah dijemput memeriahkan booth Bidara Flour di MAHA2010. Chef telah mempersembahkan dua jenis masakan daripada tepung bidara. Sambutannya amat menggalakkan.
lebih lanjut mengenai chef razak lawati www.chefrazak.blogspot.com

Kedua....

Bidara di Karnival IKTIRAF Putrajaya 


Bidara menaja tepung yang digunakan Chef Yang Jamil pada Demo Masakan di Karnival IKTIRAF Putrajaya, 10-12 Disember 2010. Pada masa yang sama seramai 10.000 orang berjalan untuk Walk4Gaza yang dilepaskan oleh mantan PM,Dr Mahathir, daripada Masjid Putra ke tapak karnival yang juga tempat chef buat demo masak. orang ramai beratur panjang untuk menikmati sajian chef pada petang itu.

Ketiga...

Bersama Bengkel ANIS

"sudah terbukti kehebatan tepung bidara" kata CFN
Bidara menaja tepung bidara untuk BENGKEL ANIS bersama Chef Faizal Ng (CFN) di Intekma Resort Sec 7 Shah Alam pada 18 Disember 2010 (Sabtu). Chef mengajar 10 jenis roti, pizza bun, split bun, potato bun, sweet cherry bun, garlic bun, custard bun, yellow river bun, twist bun, sugar stick bun dan mexican coffee bun. maklumat lanjut tentang kursus boleh layari kursus uli-uli roti dan untuk maklumat lanjut chef boleh layari laman web beliau di www.cheffaizalng.com

Keempat...

Bidara @ Apa Kata Wanita TV 1 (Live)


Bidara menaja hamper penonton dalam program APA KATA WANITA bersama Zamzarina, LIVE di TV1 pada hari Sabtu 18 Disember 2010 jam 12.00 tgh - 01.00 ptg.
maklumat lanjut layari blog akw dalam tajuk kahwin! kahwin! kahwin!.

Kelima...

Demo Masakan Chef Liza di Karnival Halal Selangor 


Bidara menaja tepung untuk Chef Liza untuk Demo Masakan di Karnival Halal Selangor di Masjid Negeri Selangor pada hari jumaat-ahad, 24-26 Disember 2010. Chef membuat 6 jenis masakan menggunakan tepung keluaran Bidara Flour. Maklumat lanjut mengenai chef lawat laman web beliau.

Semoga dgn sokongan daripada chef-chef tersohor ini akan lebih meyakinkan anda semua. 

No comments:

Post a Comment